Alla inlägg under oktober 2011

Av Maria - 2 oktober 2011 11:00

Idag är dagen D..... I morgon är första dagen på mitt nya liv  

Jag längtar så efter att få blogga som jag vill blogga... Va??? Rättar jag mig i leden?? Ja, faktiskt så gör jag det den här gången.... När andra (för mig) viktiga människor är inblandade så gör jag det......


Men jag förundras över hur man kan vara så jä-la korkad........ Ska jag vända andra kinden till eller?

Vet ni en sak som jag tycker är omanligt... Jo, att vara girig.......... Usch!! Eller att inte göra rätt för sig.... Att sitta och tjuta över saker :-( Usch..... 

Att låta andra betala för sina "investeringar" Usch.......


My precious........


Bild och bildtext stämmer så in på händelser i mitt liv just nu... Rannsaka dig själv!


Nu till dagens Mariatips:


Varje dyrbar sekund du tänker bakåt missar du att leva i nuet...... Jag har sagt det förut och säger det igen... Lev, lev, lev......... Njut av just ditt liv och din förmåga att styra ditt liv....


Man har alltid ett val.... Tänka på hämnd- eller gå vidare? Vara bitter eller se framåt? Vara girig eller givmild? 


Vet ni vad som är roligt... Jo när jag får en kommentar ibland om att: Det var en som sa att jag skulle läsa din blogg just den här gången.... Roligt att just ni inte vågar stå för att ni är här och tjuvkollar..... Det sägs ju att den som gillar en minst kollar en mest....  Så hej på er! Håll till godo.....


Jag trodde inte att livet kunde vara så här bra! Vet ni det!?


Hund/trimhusstatus: Innerväggarna börjar komma på plats... Jag ska beställa inredning. Nya dörrar och mellanväggar.. Jordbruksverkets alla regler ska följas.... Boxarna blir lite större än vad som rekommenderas. Så ingen behöver vara ledsen när de nu ska vara där....


Är det någon som vet var man kan hitta robusta sängar på ben till hund?




Slutord:


 



Hej hopp! Loooooove.................

  

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards