Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Maria - 10 februari 2012 12:04

Igår kväll så fick jag en mycket trevlig inbjudan. Min familj och jag blev bjudna till Carry. En annan uppfödarkollega skall till Carry och bo där, nämligen en långväga gäst, Maria Lindgren   .Alla vi och min familj och en annan uppfödarkollega, Annelie Finnebäck, ska käka god paj och dricka gott vin    Ja, barnen ska inte dricka vin och inte min sambo heller för han ska köra bilen   Love him  


Det sista året har ineburit mycket nytt för mig och min familj  Även för min sambo som var ensamstående och utan djur   Nu består även hans liv av barnhämtning och hundpromenader. Han klarar det med MVG  

BIG LOVE        


Vad vackert det är med tulpaner och ginst... Bara att titta på dem ger en ett leende i själen.


Ibland så får jag kommentarer i bloggen som jag väljer att inte publicera. De förtjänar inte att publiceras helt enkelt och det är ju min blogg .. Ibland är det anonyma och ibland med en signatur


Alla ni som läser; Välj glädje i livet! Man har alltid ett val! Såra någon eller ge någon ett leende?


Själv ser jag fram emot en underbar vår!  Älskad och nyförälskad. Kravlös och underbar...Glad och lycklig... Styrelsefri och bekymmerslös... Kan det bli bättre?


Love, peace and understanding  


Hej hopp!





  


 

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards