Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Maria - 18 februari 2012 18:24

Mitt liv består just nu av massor av livskvalitet   Jag gör det jag vill göra och hjärnan mår rätt så bra.. Mycket är tack vare min fantastiska sambo... Han är bara så underbar.

Vi går långa promenader, vi lagar mat tillsammans, vi skrattar tillsammans, vi lever tillsammans, vi tar ett glas vin tillsammans, vi bara är tillsammans 

Tänk att man i vuxen ålder bara hittar någon som man trivs, passar och vill leva tillsammans med. Vi har ju faktiskt känt varandra i 20 år.


Så här vackert var det när vi var ute och gick igår   


   

Texas och Zlatan tävlar i backen på väg tillbaka till mig och Göran  

   

På kvällen när vi åt middag så provade vi ett nytt Rioja, otroligt gott. Detta tycker jag verkligen att ni ska prova.

Kryddigt och perfekt fyllighet. Med mycket god eftersmak. Vi drack det till kycklingwok och det passade alldeles utmärkt till det  Nr 6044 på Systembolaget. Om ni provar några av de viner som jag rekommenderar så får ni gärna komma med era åsikter :-)


Trots det tråkiga vädret idag så tog vi den långpromenaden som vi hade bokat in:-) Vi startade vid 10.30

med choklad nerpackad i ryggsäcken. Det finns mycket fina vägar att gå/rida här ute. Efter en stund så mötte vi upp Jollan med Polly. Sen tog vi vägen över skogen. Massor med älgspår överallt...Ni som följer min blogg vet ju att jag är älgrädd.. Det roligaste av allt var att en älg hade kissat på jakttornet  , hehe....

 

Texas och Polly vill vara med och fika :-)

Polly vill också ha choklad :-) 


   

Polly är sugen på choklad :-)


Nej nu ska jag landa bredvid älsklingen och kolla på mello:-)


Ha det gott!


Hej hopp!





Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards