Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Maria - 30 mars 2012 11:53

Fullständig lycka...... Hur uppnår man det? Eller när uppnår man det? Är det när man känner sig själv fri eller är det när man har massor av pengar eller saker... Eller är det när man straffar någon....


Jag vet att det finns de som verkligen mår bra av när de får platta till någon .. Eller när de får blåsa någon.... Eller när de får såra någon.... Jippie lyckan är gjord...


Jag har ju sagt att min blogg är bara min... Men jag kan ju inte sticka under stol med att jag gillar att jag ibland har jättemånga läsare  


Jag tycker om att få komentarer men inte alla.

En del kan vara riktigt elaka men den största delen är väldigt snälla och rara  


Det finns en och annan som tycker att de inte kommer åt mig här eller kan försvara sig.. Hmm.. Jag kan som jag tidigare har sagt inte ta ansvar för alla dåliga samveten därute... Läs min blogg och tolka...

- Hm... Var det mig hon menade när hon bloggade om fylla.... Nu vet jag ju att det är ganska många som tar åt sig under just fyllerubriken..  Många som dricker för mycket därute verkar det som...

Och ja...... Jag gillar inte alkisar... Eller sånna som inte vet när man inte fyller på glaset igen..... och igen och igen.. Sen på fyllan ber sig illa åt..... Eller att man under fyllan säger och gör saker som man får kräla i geggan för dagen efter... Det är ju så ynkligt.....

Sen när man ska slåss?? Vad är det i en situation som avgör att nu...Just nu ska jag riva eller slå till den här andra personen??


Grattis förresten till er som fyller 40 i år:-) Har ju bara några dagar kvar till den dörren själv...


I onsdags fick jag ett sms: Ska vi åka in till Örebro? Japp, självklart sa jag...

Älsklingen tyckte att vi skulla kolla lite och köpa hyllor och en ny asktunna:-) Han ska nämligen fixa ett bad till mig där jag kan fixa hundarna och koppla in tvättmaskinen som jag har till hundplädar.......

Tack älsklingen!

Vi kollade även in födelsedagspresenter.... Ja, man kan faktiskt önska något fastän man är vuxen....

Köpte även fler hyllor till garderoben i hallen :-) Jag ska ta ett kort när den är helt färdig :-)


Vad händer annars då i Gjutarbo? Väldigt mycket.. Jollan tar ridlektioner varje söndag och blir duktigare för varje gång....Joel kollar hockey hur mycket som helst...


Bodelningen är inte klar än :-(( Jag vill ju bara gå vidare.. Men jag tror nog att det kommer att bli så att vi får dela fastigheterna mitt itu...Något annat verkar inte vara möjligt...


Nu ska jag ut och gå en långpromenad med sambo, hundar barn och häst :-)


Ha en trevlig helg alla ni :-)


Hej hopp!!





Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards