Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Maria - 26 juli 2012 21:13

Samtidigt så sitter jag och kollar runt vad det finns för fina hanar i det här landet. Ja, jag kollar även andra länder.

Jag har mina planer lååångt fram i tiden och känner att jag vill vara med för att hålla koll.

Viktigt för mig är att det inte är för unga hanar.. ( nähä? det är ingen som har fattat min inställning till det)

Jag har inte så bråttom jag kan vänta tills jag hittar någon fin en som jag vill ha. En annan sak som jag funderar på ibland.. (värst vad hon funderar mycket) Ja, så är det....


Varför lånar man tikar av andra? Jag menar om man har tikar alltså? Eller å andra sidan så undrar jag varför man lånar tikar om man inte har någon egen heller.... Alltså allvarligt... Jag förstår inte.. Om man nu gillar en tik så mycket be om att få köpa en valp efter den! Vad har man bråttom till? Varför köper man inte en valp och väntar?

En annan sak som jag tycker ser illa ut det är när tikar har kullar hos 3 till 4 uppfödare! Vad tror ni att det är? En bakmaskin?


Sen funderar jag på en annan sak... Att bli vuxen, eller att våga vara vuxen. Jag förvånas mer och mer över hur människor behandlar varandra? Hur f-n är man funtad om man "gör slut via sms"?? Att man dessutom har passerat 40-strecket får mig att känna sån avsky. Inte ens en tonåring skulle göra så mot någon annan.

Killen/tjejen är väl värd respekt? Usch... Riktigt lågt och fegt. Och jag önskar inte lycka till i nästa förhållande!


Du som var här idag;-) Du såg fantastisk ut!! Det riktigt strålade om dig:-) Keep up the good work   


Kram alla som läser!


Hej hopp!




Av Maria - 26 juli 2012 10:05

Att hämnas eller att tänka tanken att man ska hämnas är aldrig en produktiv tanke. Och att stanna i det förgågna hjälper dig ju inte framåt. Lämna nu det som har varit och rikta in dig på framtiden. Lev ditt liv.


Våga släppa och ta klivet framåt.... Jobba inte så på att göra livet surt för mig. Det kommer inte att lyckas.. Jag går ner på knä på dagen men reser mig igen... DU får mig inte till magplask längre... Och veckor av funderingar om vad som var fel. Eller ständiga frågan vad gör JAG för FEL.... För det var ju alltid mig det var fel på...



Lev väl och forma din egen framtid.......



///Maria



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards