Alla inlägg den 12 september 2012

Av Maria - 12 september 2012 09:19

2011 var ett riktigt uppehållsår för mig.. Jag gjorde inte många knop över huvudtaget... Orken fanns inte riktigt och jag ville inte heller. Mina vingar var skadade och kändes rejält vingklippta.

Men jag tror att jag börjar att resa mig nu sakta men säkert    Tack vare min sambo och mina goa ungar!

Men när jag träffar vänner som säger att jag ser glad, lycklig eller bara


Det finns en sida på fb som heter självkänsla. Alla borde gå in där och kolla och ta till sig lite positiv energi   

Jag måste säga att Ingvar Nilsson måste vara otroligt klok!







Vet ni hur härligt jag tycker att det är med hundar? De inbjuder till skratt varje dag.

Trots halsont och lite feber så ville jag faktiskt kolla en sak med Grim.. (Typiskt vädur) Men jag var tvungen.

Jag gick ut och tog den lilla dummien (valpstorlek) kommenderade fot, stanna kvar och marscherade fram 5 meter och lade ner den. Stövlade tillbaka och kommenderade apport och han hämtar den och kommer tillbaka och ställer sig bredvid men lämnar av perfekt  . Jag hade ju bestämt mig för att jag skulle göra två lyckade apporteringar så jag startade om med FOT! Grim gjorde en superplacering. Jag gick iväg med apporten och tillbaka. Väntade 20 sek och kommenderade apport. Grim rusar iväg greppar dummien och vänder och kommer tillbaka och lämnar av perfekt!


Världens bästa Grim     

Bild från en träning tidigare i år.

Sen har vi övat lite på puss, hand och tass   Lite övningar som man kan ta till när man är sjuk eller det är vidrigt väder ute.


Nu blir det te med honung i för att mjuka upp lite i halsen.


Ha det gott alla vänner...





Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards