Alla inlägg den 25 september 2012

Av Maria - 25 september 2012 09:10

Äntligen var det dags för Grims debut i utställningsringen. Som jag har längtat   Vi har ju tränat apportering och linjetag och massor av lydnad hela sommaren så nu var det dags för lite skönhetstävling  


 

Domaren Andreas Lantz går igenom Grim väldigt grundligt.

 

Fantastisk att domaren var så mjuk och lugn och väldigt vänlig mot alla hundar och hussar och mattar. Det är ju så viktigt när man kommer första gången med en valp. Att allt blir en så positiv upplevelse som möjligt   


 

Grim visade upp sig från sin absolut bästa sida.


 

Och jag tyckte att det var roligt att ställa "stor" hund igen :-)

 

Grim var så fantastiskt duktig, det var som om han aldrig hade gjort annat än visat sig i utställningsringen  


 

Grim har ett fantastiskt rörelsechema. Energibesparande!


 

Dagen till ära avslutades med en tripp förbi hos syster Tessy  


 

Full fart spar tid    Åh vad roligt som hade i 20 minuter så var det full fart!


Igår var ingen bra dag i mitt liv. Man märker ibland hur bräckligt livet är. Vilka tunna trådar man har att balansera på. Det behövs bara fel ord fel händelse så står det tillt på skylten som skymmer min väg. Tillfälligt fel borde också vara en skylt som min hjärna kan använda sig av.


Nu ska jag dricka kaffe med mitt livs stora kärlek   Han är fantastisk när jag mår skit. Han stryker min kind och bara får mig att må bra med sin närhet och ömhet!


///Maria



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards