Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Maria - 3 oktober 2012 12:39

Gardinbyte i vardagsrummet - Check

Tvätta fällar - Check

Ommöblering och dammsugning av vardagsrummet - Check

Fixat maten till eftermiddagen - Check

Ska snart åka och ögonlysa en av mina tikar

Pratat med Senad i telefon - Check


Funderar just nu på lite olika träningsmetoder med hund..... Hur fan kan människor tro att det finns genvägar med hundarna och träning.


Elhalsband, stackel, slag och ryck och slit...... Slag och skrämsel....Vad fan!!

Vad är det för skit? Hur kan man utsätta sin vän för något dyligt? Det är du som har bestämt att ni ska pyssla med just den här aktiviteten? Då ska det ju vara roligt....... Tänk om jag bestämmer att du, ja just du ska springa orienteringsmaraton med hopp, för att jag tycker att det är jävligt roligt....

Om du inte springer som jag vill så tar jag en grisfösare och kör den mellan skulderbladen på dig! Roligt va? Eller fäster dig i en lina och motionerar dig från bilen?

Nähä fattade du inte vad det var jag ville? Jo jag ville att du skulle springa fort och långt!
Bara för att just du vill stå på prispallar och vinna ära och berömelse?? Alla individer är ju olika och har olika förutsättningar.. Det är din skyldighet att ta reda på din hunds förutsättningar och jobba utifrån det!

Tack för det..........


Hej hopp! Ha det gott!









Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards