Alla inlägg den 14 november 2012

Av Maria - 14 november 2012 07:46

Rävspel och politiska inlägg och gillningar på fb.

Jag har ju svårt för sånt..Verkligen...Att man gillar någons status för att då kan ingen säga något om det...


Eh... Om jag inte gillar en sak då ska man väl inte trycka på gillaknappen? Bara för att andra inte ska veta om att jag inte gillar det??????? Halt, stopp stanna...... Vad sa jag just nu?? Visst var det snurrigt?

Varför inte bara trycka på gillaknappen när man gillar det? Att man inte trycker på gillaknappen betyder ju inte att jag INTE gillar det..... Men jag trycker inte på gillaknappen för att folk ska tro att jag är en bättre människa...

Jag är den jag är... varse sig med "gilla" eller inte..... Gilla inte min status för att visa andra att ni gillar den....

Kan ni snälla stå a åsikter... Det blir ju ingen kvalitet när ni gillar allt och allas inlägg...


Politiskt spel... när man visar en sak utåt och en annan "undercover" Gillar ju inte det heller.....Man bloggar om en sak men gör en annan sak när inte publiken ser... Usch....


Jag har väldigt svårt för de här dryga människorna med näsan i vädret... Vad i hela friden får dem att tro att de är liiiiiite bättre än andra? Och i vissa fall så tror de att de är världsbäst...Och inom hundvärlden så finns det gott om sådana....


Som jag har sagt tidigare så är det slut med att behandla Maria som en skit... Och det gäller alla... Nära och kära...


Nä ha det gott alla mina verkliga vänner.....  


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards