Alla inlägg den 15 november 2012

Av Maria - 15 november 2012 08:25

Vad är det för fel på politiker? En del politiker alltså! Inte alla! (bäst att säga så så att jag inte får hela regeringen på mig) (Precis som om de läser min blogg)   

Men man vet ju aldrig   


Sitter här i soffan och kollar på när Erik Almqvist ska försöka att förklara varför han har sprungit omkring med järnrör och sagt "blattelover" och kallat en tjej för "Hora" Och sen knuffat på tjejen ( kanske inte var han utan den andra rikspuckot han hade med sig)   

Oj oj oj, inte ens en cocker spaniel hade kunnat se mer ledsen ut..... Men det är så dags nu.... Jag anser att har man den lönen så ska man alltid kunna representera sin position dygnet runt. Utan problem. Jag anser också att arbetar man för Sverige så ska man vara lite bara aningen liiiite smart. Ha ett uns av intelligens. De här neandertalarfasonerna hör inte hemma i Sverige på 2000-talet.


När de får de här jobben som politiker så har de säkert alla världens mest bästa CV..... Men när det händer något så är de helt oförstående... Rycker på axlarna och vaddå? fick man inte? Förlåt? passar det bra?

- Va? fick man inte använda regeringens kort när man handlar privat?

- Va? fick man inte anlita svart arbetskraft?

- Va? Borde man inte åka taxi 800 meter?

- Va? va? va? va va va va va va va?????? Vaaaaaaaaaaaaaaa?


Men för hel-ete fatta nån jä-la gång!! Ni är ju inte helt tappade bakom en vagn!!



Oj nu brann det till i Mariahjärnan......... Igen......


Men å andra sidan så måste de andra partierna nån gång fundera på varför SD får så höga siffror. Något problem är det ju som ligger och pyr i lilla Svedala!


Tack för mig!


Hej hopp!





Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards