Alla inlägg den 2 december 2012

Av Maria - 2 december 2012 08:55

..................och i den så är du bara en spelbricka som andra kan använda sig av när de behöver.


När du inte passar längre så byter vi bricka och spelar med en annan.


Det är bara politik över allt..


-Tänk på vad du säger, du kan behöva den människan senare ??

-Och säg för allt i världen inte din åsikt!

-Om något är fel så låtsas inte om det..... Spela på spela på.......Spela på.....

-Le, le, le som om det vore det sista du gör...

Ingen får se äkta ilska eller gråt..... Det är ju jobbigt...


Om du inte förstår och önskar en förklaring och inte får det.... Spela vidare..... Du är antagligen inte värd den? Eller hur ska man se det?


Nä jag är verkligen inte världens bästa och har gjort så mycket fel så jag hamnar antagligen på ett varmare ställe efter detta liv....... Men jag hade en enda åsikt och den var fel..... DÅ passar man inte längre... Då blir brickan utbytt..... Nu spelar vi med andra mer anpassningsbara brickor...


1 åsikt/ifrågasättande 1 gång = inte vara med och leka längre...


Ja, jag är ledsen över det som hänt men denna gång anser jag att det inte var bara jag som gjorde fel... Jag tar ofta på mig skulden i det som händer.. Och undrar vad jag gjorde för fel...


Tydligen så blev det mycket mycket större än en dispyt....


Jag är ledsen men jag kommer aldrig att lära mig spelets regler...... För jag FÖRSTÅR dem verkligen inte.........


Lite funderingar så här på adventsmorgonen..... Nu ska jag ta tag i min dag och göra den till en härlig 1:a advent med familjen...


Kram alla mina vänner....



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards