Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Maria - 7 januari 2013 20:18

På lördagen så stod klockan på 03.45 för vi skulle lasta bilen med en hund och lite kaffe och ta oss ner till My Dog i Göteborg. Alltså vi hade anmält en valp och skulle åka fram och tillbaka över dagen... Fattar ni hur knäpp man är   Men eftersom vi har en fin Vorstehkille från Kennel Axe Lakes så bestämde vi oss för åka en dag. Bra domare gjorde att vi valde lördagen    


Axe Lakes Grim i rörelse i  Valp-BISfinalen. Just rörelserna fick han mycket beröm för under dagen. (Jag har lagt mer ljus på bilden, därav dålig skärpa)  


 

Fantastiska Grim avslutar sin första och sista valp-Skk-utställning med att placera sig som BIS-Valp 2. Nästa gång så är det start i juniorklass!

 

Puss på dig matte  Vart avslutar man dagen bäst? Om inte i montern vars foder som Axe Lakes Grim och Kennel Kaspelix hundar äter!


Nu blir det en eller två utställningar till utan dvärgarna:-) Sen är det dags att gå upp tidigt och bada och föna benhår igen.. Lite bortskämd blev man allt när man kunde gå upp och bara åka på morgonen.


Grattis till alla vänner som det gick bra för på My Dog! Fina resultat bland schnauzer och dvärgschnauzervännerna! Några championat och BIGplaceringar:-) Grattis Lena och Paul som med sin fantastiska ss-tik Juni placerade sig i Grupp 2   

Grattis till Grims storasyster Axe Lakes Frenja som i lördags blev SE UCH och har nu många fina titlar: J, NORD JV 2011, SE USCH


Idag hörde jag en sång av Sarah Dawn Finer jag bestämde mig för att lyssna på hennes senaste album på svenska. Då lyssnade jag på den här.... Sarah Dawn Finer – Med dig vid min sida 

Lyssna på den, det är som om det är en sång skriven direkt ur mitt huvud, så klockren...


Love Göran Olsson a'lot!


Mästerkocken och Inkognito.. Kan det bli bättre?


Kram Alla  










Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards