Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Maria - 11 februari 2013 19:35

Det är faktiskt helt fantastiskt   Men det måste bero på att jag är så bra   

Om jag kände mig priviligierad häromdagen, så känner jag mig nästan bortskämd med massor av medgång nu.

Jag trivs med mig själv. Jag mår bättre än på länge. Alla negativa inputs är borta.

Det går bra för mina barn. Jag har en bra sambo. Och jag känner mig bekväm med tillvaron. Qrusa är dräktig.

Och jag är bara så jä-la glad... Livet leker just nu!


Jag har fått jobb! Fattar ni hur glad jag är över det.

Min nya arbetsplats heter:




Jag kommer att jobba med härliga positiva människor :) Jag känner mig så glad över att jag har snubblat över den här chansen.


Massor av feelgood energy....


Det är som om någon har programerat om hjärnan på mig.... Jag är nog immun mot elakheter.... Och det går inte att radera bort mig..   


Söndagen bestod av två långpromenader. Lite apportering blandat med lydnad blandade vi in i promenaden. Där vi skulle lägga spår var det alldeles för mycket snö. Men det får bli en annan gång. Vi tränar på att sitta på lite längre avstånd. Det går sådär... Men vi ger oss inte. Det är ju så förbannat roligt att träna tillsammans:-)


Nej nu är det tv en stund.....


 

Grim är alltid positiv till nya äventyr, jag har lärt mig mycket av hans sätt att leva   



Hej hopp!


 

                                                  
                              

 

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards