Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Maria - 2 mars 2013 11:36

Vad är det som bestämmer om det är en Pw? är det hasigtheten eller är det när jag känner blodsmak i munnen?

Jag går minst en pw om dagen... Har jag tur så hinner jag klämma in en till.. Jag har ju köpt stavar och det kan jag säga känns i armarna och skuldrorna     

Igår var vi inne i Örebro för att kolla vardagsrumsbord + att Jollan skulle köpa nya ridbrallor, ny hjälm och lite diverse tilllbehör till Polly.


Jag skulle handla lite nya underställ och ett par träningsbrallor.

Butterfly Roundneck XS/S Black

Skön tränings/underställströja

Kari Traa Butterfly Pant

Supersköna pants att ha när man tränar eller under andra träningsbrallor :)

Bytterfly Hipster L/XL Black

Snygga matchande trosor hittade jag med i två färger :)


Jag gillar ju att gå eller jogga så ett par snygga Craft tights passar ju bra:) Med en passande tröja till :)

Så nu jäklar är jag taggad ända ut till tänderna:)


Älsklingen bjussade på alltihop   Och bjöd på mat  


Ha en trevlig kväll framför mello eller vad ni nu bestämmer er för att göra :) Vi tar en canasta med Jörgen och Maria :)


Hej hopp!


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards