Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Maria - 21 juni 2013 21:52

Jag har haft en av mina bästa midsommrar sen jag föddes... Jag kommer ihåg en midsommar när jag var liten och det var i gammelmormor och gammelmorfars stuga i Kåvi.... Jag älskade att vara i Kåvi... Bara lycka och vackert väder... Den lilla röda stugan på landet var underbar.......När man sitter på midsommar och blickar tillbaka så blir i alla fall jag lite sentimental.... Dottern vill iväg till polarna nere i stan och jag känner så väl igen längtan efter lite skoj i stan.... Men jag är ju av den här stränga sortens föräldrar.... Som förstör tonåringarnas liv osv..... Men jag tror på mitt föräldraskap och vågar att vara just förälder. Jag sätter tider som ska passas och jag är noga med umgänget...


I morgon är det dags för lite hundträning. Apportering är så roligt.... Igår körde vi en sväng på kickbiken vilket Grim gillar hur mycket som helst.......

 

En vacker ladusvala har valt att bosätta sig här i vår lada tillsammans med sin sambo!

 

Jag blir så glad när jag lyckas ta en sån här bild!

 

En av mina favoritblommor är ju mårbackapelargon, och i år lyckades jag få många sticklingar att överleva.

 

Jag är väldigt förtjust i hyllan som jag ropade in på tradera för ett par år sen! Och nu passar den perfekt ute på altanen!  

Nu är det 1 år sen vi hämtade hem "Lille Grim" Tiden går så fort när man har roligt :)



Nu är det dags att snart slå igen de blå:)


Ha det gott!



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards