Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Maria - 24 augusti 2013 18:04

Jag verkligen älskar att blogga just nu...Hoppas att ni orkar med alla mina bloggar :) Som jag nu bara sprutar ut...


En del blir ganska osammanhängande och mycket text...Men just då känner jag att jag vill inte lägga in en bild bara för att... Speciellt inte när det är ganska tung text... Vad tar man för bild då?? Eller ska det vara med en bild bara för att lätta upp stämningen? Skulle inte tro det...


Men nog om det nu... Som sagt jag är inne i ett bloggstim...Och jag älskar att ta kort och lägga ut... Alla är kanske inte så bra men jag har roligt när jag kameran med mig... Att fotografera hundträning, promenader, djuren vi har, hopptävlingar, barnen, grillkvällar, älsklingen och allt annat....


Nu vet jag ju att det är en del av er som gillar mina kort så jag fortsätter att bombardera er med dem :) Äsch... jag hade nog lagt ut dem ändå :)


Idag när jag läser om alla utställningsresultat så längtar jag till utställningarna...... Måste bara vänta en stund till....

Växjö eller stora Stockholm är det som gäller.... Och då med 4 dvärgar och en vorsteh.... Smaka på den ni   

Jag kommer inte att vara ett dugg stressad....Oh nej, inte jag inte..... Tur att jag har Jollan och Senad som kan hjälpa mig med vänstervarvet :) Det finns säkert fler som kan tänka sig att hjälpa till med nån vovve :)


Och det här med vår hemsida... Jag har inte haft lust att ta tag i det..... Men jag kommer att fixa det... Om ett eller 7 år... Vem vet..


 

Jag lägger in den här bilden för jag gillar den när ekorren tycker att jag har varit för nära...Han drar iväg och sätter sig under bilen  


Snart ska vi ut och resa :) Till Dubrovnik


Åh vad jag längtar :)


Nej Nu har jag bloggat klart för denna gång...


Kram på er  











































Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards