Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Maria - 27 augusti 2013 17:24

Vissa dagar har jag inte så mycket att säga och ibland producerar hjärnan så mycket tankar. Ibland är de ju så strålande också så att jag bara måste dela med mig av dem :)


Här kommer ett kort på bordet som Kalle byggde åt oss :) Vi hittade inget bord som vi ville ha så till slut så bad jag Kalle att bygga ett utifrån de behov vi hade :) Robust, plats för många och snyggt! Och han lyckades!

Nu ska vi bara hitta snygga och bra stolar :)


Idag på jobbet har det ringt från det att jag gick in i lokalen tills det att jag gick hem... Många som vill ha offerter och några som frågar om deras redan installerade bergvärme... Sen finns det de som bara ringer in och ger oss beröm :)


Annars så är livet lugnt.... Sambon har varit på konferens i dagarna två och jag saknar honom som bara den.....

Nu är det nedräkning Kroatien. Vad kan man handla där? Vad är billigt, vad är deras specialitet? Har ni som har varit där några tips?


Nope nu är det dags att göra lite nytta..... Ullkamma kanske? Eller bara plocka lite? Det blir nog lite av varje :)


Kramen till er!





Av Maria - 27 augusti 2013 07:52

Ja, vad borde jag? Är det det samma som det jag behöver?

Nä... Eller utgår jag från ett egoistiskt tänk nu...?


Jag borde städa innan torsdag..... Men behöver jag städa? Eller?? Ja, det behöver städas men borde jag det?


Fattar ni nu hur jag har det? Men man kan ju vända på det ännu mer..... BEHÖVER jag städa.. ( jag ser mig omkring och Ja, det behöver jag)

Men jag fortsätter.... Behöver JAG städa? Nja det kanske inte måste göras av mig....


Eller ska jag utgå från mitt behov? Behöver jag (som människa, jag, person) städandet? Ja, kanske... Det blir ju fint runt omkring mig....Men själva behovet är väl då att ha det fint? och rent!


Blablabla....
 Jag anar att ni inte blev ett dugg klokare:) Men jag har i allafall ett leende på läpparna :)


Altanen är klar, den blev fantastisk... Det blev verkligen som ett extra rum..... Nu håller världens bästa snickare på och bygger ett altanbord åt oss.... Och en sänggavel!  Bilder kommer självklart senare!



Nä jag kan inte riktigt släppa att jag är lite arg idag (Carry skulle nog säga asförbannad) För det var henne som jag pratade med och kunde rensa papperskorgen med.... Tack!


Hur tänker man som förälder när man har  fem minuters kontakt med sitt barn om man under den tiden ägnar sig åt att smutskasta den andra föräldern! Ynkligt agerande!


Nu har jag rensat hjärnan lite och ska åka till jobbet.... 


Jag ser ut som ett åskmoln men kommer ändå leende och kvittrande svara:

Välkommen till Värmecenter Olsson&Hallgren, det är Maria :)


Nu borde jag åka... Eller behöver jag åka nu för att hinna i tid... Eller.... Nädå skoja bara ;)


Fridens liljor på er ;)

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards