Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Maria - 31 augusti 2013 19:08

Jag är inne i ett bloggstim :) Kanske inte lika kul för er som för mig... Men just nu tycker ju jag att jag har mycket att säga... Eller att det är mycket som jag vill dela med mig av...


Jag tycker ju om att ta kort och nu när jag är mycket ute i naturen så har jag massor med kort att ta... När vi tränar fågelhundsträning så tar jag massor av kort :)

 

Mina underbara träningskompisar :) Love them :)

 

Här började vår promenad idag.... Vi var på väg för att träna lite fågelträning :)

Det är en fantastisk upplevelse att se hunden jobba fram och tillbaka över mossen och verkligen använda hela området.  

Så här vackert är det där vi jagar och tränar hund :)


 

Grim jobbar på för fullt :)


Hur härligt kan livet bli? När jag är ute på sån här träning/jakt så mår jag så bra i både hjärna och själ....

Jag tillbringar tiden med min älskade själsfrende och vår fina vorsteh.....


Nope nu är det dags att hoppa i säng... Det blir fågelträning på fält och Noramarken i morgon :)


Ha det så gott!




Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards