Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Maria - 24 oktober 2013 10:22

Det undrar jag just idag när jag har tryckt i mig det mesta av vad jag kan hitta i medicinskåpet.....En vän sa att jag inte skulle ta en hel burk av nån sort......

Just nu känns det som om jag tar vad f-n som helst bara jag blir av med smärtan.....Jag som annars tycker att jag är rätt smärttålig osv.....


Jag har ju varit sjuk i x antal veckor och tycker inte alls att det här är rättvisst...

Igår var jag på lassarettet av olika anledningar och mådde bara skit..... Jag fick åka hem vid 15 tiden och började då att må lite bättre.. Jippiie :) Var hemma och fixade en stund och kände att det här blir nog rätt bra... När jag skulle ta resterna från dagen innan och förpassa dem till sopsorteringspåsen..... Då sa det bara "klock" i ländryggen och jag kunde inte räta på mig..... Så hängandes över diskbänken lyckades jag smsa sambon om mitt tillstånd.... (jaha vad skulle han göra då?) Ja, inte vet jag... Tycka synd om mig kanske....

Jag tänkte att det här gå snart över... Men idag är det mycket värre... Jag går omkring som Quasimodo..Eller går är helt fel ord.... Hasar eller kryper på alla 4......

Det är också nu som jag allvarligt funderar på varför vi har så korta armar.... Jag kan ju säga att det hade verkligen underlättat, i morse när jag var på toa, om jag hade haft en dm längre armar.... Jag grinade och skrattade om vartannat... men 20 min senare var jag färdig   


Nej nu ska jag landa i soffan... Har gått ett varv ute på gården, för man ska ju röra på sig när man har ryggskott...


Ha det gott!

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards