Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Maria - 7 januari 2014 17:33

Ja, min första arbetsdag i allafall... Det finns ju många som har jobbat massor redan  

Idag har varit det varit en riktigt energidag....

Börja jobba kl 7.00 och sen en lunch med Jossan :) Det är ju helt ok :)

Sen snabbt hem för att trotsa vädret, regn och kallt..... Jag värmde upp Grim och tog en sväng med kickbiken... Det som var extra skoj var att Jollan hängde med på Polly :) Så vi hade ett litet race :) Både Polly och Grim ville vara först :) Efter 5 km och 20 minuter senare var vi hemma igen...


Jag var skitig så stor jag var..... Kladdig väg bjöd på grus i munnen och prickiga kläder  In i duschen med både mig och hund... Han behöver verkligen en ordentlig massage efter ett sånt här pass. Rejäl massage med varm dusch och sen på med Back-on-tracktäcket och ligga framför kaminen och njuta av värmen  

Nu tränar vi inför sommarens alla utställningar..... Och kanske nån dragtävling? Vem vet  


Imorgon är det dags för en sväng på gymmet igen:) Men jag kan ju säga det att det är inte "bara" att åka med på kickbiken.... Låren får sig en riktig omgång :)


Annars då? Om nästan 3 veckor är det dags för valpar :) Så spännande.....Då kommer jag att dränka er i valpbilder här....


Nä nu ska jag kolla hockey!


Ha det gott!



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards