Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Maria - 10 februari 2014 13:21

   Jo, jag ska blogga om att jag ska börja vara mera egoistisk :) Eller är det för egoistiskt tänkt? Men det är ju bara jag som har ansvar för min hälsa.... Men vi är alla olika och vi känsliga människor har ju också en plats här bland alla andra :)


Jag kommer att lyssna helt ock hållet på det som Agneta Sjödin sa på instagram.  Om att våga stänga dörrar som står på glänt. Jag vet direkt några dörrar som jag ska gå och sparka igen.... Hårt! Våga stå upp för mig själv... Jag har ju redan  startat på den vägen med att säga ifrån lite tidigare än efter 20 år eller så....


Men med facit i hand så är jag väldigt nöjd med mig själv senaste året! Fattas bara annat jag har stått upp för mig själv och är glad över det... Och sen få respons på att man har gjort rätt känns ännu bättre :)


I helgen har jag och sambon varit iväg och myst på hotel med god mat och dryck. Vi tänkte gå på bio men hoppade det i sista minuten.... Vi får ta tag i det här hemma istället nån kväll :)


Nästa helg är det dags att fira tillsammans med Vicky och Hasse!


Ha det gott alla därute :)





Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards