Direktlänk till inlägg 13 februari 2014

Vänner att lita på......

Av Maria - 13 februari 2014 13:11

Precis så här sa min kurator..... Fast med andra ord!

Men man drar sig ju att säga ifrån när det sätter djupa spår... Men som sagt jag har ju börjat bra och visst det har fått konsekvenser men jag kan säga att jag är stolt över hur jag har agerat i det här! Alltså korrekt och fair! Inte gömt mig bakom någon eller något! Jag har stått upp för mig själv.....


Hasse och Göran, jag hoppas att ni förstår vilka fantastiska killar ni är! Ni står upp för det som är rätt. Hederliga och ärliga! Jag är helt säker på att många ställer sig bakom mig när jag säger det!

Och bäst av allt ni är bland mina närmaste! Jag behöver aldrig fundera på vad ni menar eller tycker! Det är det ni säger som är sant. 

Jag måste säga att jag är glad över att ha träffat Örjan som är en bra coach. När han sa att jag var en bra människa och utifrån testet tyckte att jag skulle vara chef :) Så var ju det extra roligt :)

Fast det säger ju Göran hela tiden att jag är bäst! Och mina barn säger att jag är världens bästa mamma så jag kan nog sträcka på mig!


Nej nog om mig.... fast det är ju min blogg :) Men jag kan ju berätta om att valparna som blir 3 veckor i morgon är hur söta som helst.... Det finns  en fin liten svart/silverpojke att tinga :)


Jag önskar verkligen att vädret kunde bestämma sig för om det ska vara vår eller vinter... Det här varannandagsvädret gillar jag inte....En dag regn en dag snö... och sen regn igen och sen 5 minusgrader på det... Nej tack!


Hm, just nu är det reklam för Kolmårdens djurpark.... NEJ tack...


Nä nu ska jag vila lite fastän jag har tröttnat på det för längesen...... Jag har influensa eller något liknande... Men jag blir ju så rastlös av att ligga här med feber, hosta och huvudvärk.....


Hoppas att alla därute har en bra dag!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Av Maria - 22 november 2023 09:51

Men man brukar ju säga att har man inget snällt att säga så kan man vara tyst..   Och det har faktiskt stämt väldigt bra när det gäller mitt humör och åsikter just nu..   Funderade på just detta häromdagen. Jag läste att en av deltagarna i id...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards