Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Maria - 3 mars 2014 16:04

Det kan man väl skriva ibland :) Det behöver väl inte vara så komplicerat jämt :)


   Idag har det varit en timme med min PT Paula igen :) Hon är så jäkla bra och puschar på så där lagom så att man orkar lite till i varje övning  


Men idag så var det den värsta träningen någonsin.... Det var utfall...


http://www.xerfit.se/img/filarkiv/Image/Treningsprogrammer/Fitness_mat/Utfall.jpg;w;600;h;255

Men jag har ju så dålig balans så jag fick prova en annan variant...Eller inte bara dålig balans utan mer stela fotleder... Det känns som om jag är stelopererad i fötterna  

Sen var det knäböj och höftlyft.... Och plankan......Say no more  



Sambon och jag var på bio förra veckan och såg:


En specialsammansatt grupp som skall återta den värdefulla konst som nazisterna stulit......Och när Hitler förstår att de är på väg att förlora kriget så ger han order om att förstöra det de har stulit..


En ganska lättsmält film som jag kan rekommendera... Inte så mycket action eller intriger utan en mer neutral film... Man behöver liksom inte vara Einstein för att se filmen.....Utan en bra film som man mår rätt ok av. Trevliga skådisar är ju inte heller helt fel. Det är ju inte så att jag tycker att nån utav dem gör sitt livs roll utan mer att de levererar det som begärs och inte mer.


Nu undrar jag varför man inte går på bio mer.... Nä det får bli ändring på det :)


Ha det gott:) Nu ska jag sträcka på mig en sväng.... Sen är det hockey och farmen på tv :)








Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards