Direktlänk till inlägg 27 april 2014

Nu är det dags...

Av Maria - 27 april 2014 23:04

Det var ju ett tag sen jag bloggade... Men nu är det dags med en liten en.....


Mycket händer här i Gjutarbo... Valparna har flyttat till sina nya hem. Kvar finns Folke och Ebbot....


 

Vi har tränat tillsammans med Senad och Ina   


 

Fullt ös på Grim....

 

Man ser de här fina hoppen som han gör, och han ser så fin ut..Men man är alltid en sekund sen.......Det här är det som fastnar på bild...

Fin rygglinje va?   


 

Vi har trimmat en del....Och jag försöker att bestämma mig för när det är dags för Petter och Hedda att göra debut....


Just nu går jag och väntar på att hönorna ska vilja börja ruva... Jag vill ha kycklingar :) Det gick ju inte så bra förra året :(


Men nu är det verkligen dags att sova.... Ha det gott!

 
 
Ingen bild

Inger i backen

29 april 2014 22:47

Äntligen kommer det något från dig. Jag har saknat dina åsikter och kommentarer om livet. Välkommen tillbaka!!!!

Maria

2 maj 2014 10:13

Tack Inger :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards