Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Maria - 4 juni 2014 09:24

Jag har ju som vanligt lite funderingar   Jag blir lite fundersam när människor klagar på vad andra använder sin fbsida till...


1. Är det inte MIN sida?

2. Du har ett val!

3. Är det inte demokrati i Sverige?


Om man vill skryta över att man har varit på gymmet eller att man springer 5 km på en viss tid.

Eller visa upp söta barn-husdjursbilder.  Eller försöka påverka genom politiska budskap. Vad man har ätit eller vilken bok man har läst.....


Varför är det just du gör rätt att göra på fb. Varför klagar just du på att jag eller någon annan lägger ut 15-148 statusar om dagen eller bara en? Vilket antal är politiskt korrekt för att det ska passa dig?  Nej just ja.... Jag är ju inte här för att behaga just dig... Och ingen annan fbanvändare heller.


Och likadant här... Det är ju demokrati så man lägger ut det man vill och hur många gånger som helst.


Vargen stryker omkring i Utterbäck.... Starkt Ogilla! Väninnans son såg den i förrgårnatt... Inte ett dugg skygg och jättestor :( Så nu var det färdigpromenerat den vanliga rundan... I allafall ensam...


I eftermiddag kommer Jozzan och lillbusen Oliver på besök :)


Snart är det midsommar, vad ska ni göra då?


Vi firar tillsammans med härliga vänner:)


Ha det gott, alla utan undantag!


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards