Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Maria - 8 augusti 2014 19:24

Jag skulle inte ha sagt något innan det är klart.... Jag vet... Men jag har pyspunka i min måste-berätta-innan-jag -spricker-hjärna :) Men jag måste hålla mig ett tag till :) Men jag kan berätta att jag har varit hos Johanna och fått lite hjälp med en budget ;) Tack för hjälpen, Johanna, du är fantastisk!Och jag har varit hos banken :)

Och de verkade rätt så positiva....Eller om sanningen ska fram och det ska den väl ;) De sa inte nej :)
Självklart så får ni veta så snart det är klart :)


Vet ni att en vän till mig för längesen hade åsikter, att när en del var så glada över att deras hund hade vunnit eller tagit cert när det var 50 hundar anmälda... Jo då uttryckte sig hen att vad spelar det för roll? Det kan ju ha varit 49 skithundar....Jag förstod inte riktigt.... Men nu har jag förstått :)  Cert som cert.... Spelar faktiskt ingen roll om det är 150 hundar eller 2. Man kan ju få vg eller bli utan ck för det..... Men tiderna ändras har jag förstått....

Man får hoppas att domaren inte ger ett ck för att de endast har en hund.... Ett ck är väl ett ck oavsett om det är 1 eller 5 hundar..... Eller blir certet mindre värt för att det bara var 5 hundar i klassen.... Eller hen kanske numera tror att det blir cert+ om det är fler hundar? men om min hund får ck och alla andra får VG?? Nä, tillåt mig le :) Och det gör jag...Mycket ;)


det är ju inte svårt att slå:



Men det är svårare att slå :


Eller?


Nu i helgen så ska jag och sambon på valpträff... Det är så skönt att vara valpköpare ibland:) Träning står på schemat...Massor av träning.... :)


Själv försöker jag att hitta en ledig helg som jag kan planera in en valpträff.... Det ser mörkt ut...Men i september kanske...


Hoppas att alla ni har det bra sommarvärmen :)


Hej hopp!















Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards