Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Maria - 15 januari 2015 10:38

Men det var endast positiva reaktioner, Tack för det!


Vet ni, jag har funderat på en annan sak.... Varför säger man åt oss människor som är "för snälla" eller tar åt oss för mycket om vad andra säger att:

- Sluta bry dig... Hon/han är ju sån.... - Nu får du rycka upp dig, du kan inte bli deppad för allt!..... Tänk positivt.....

Varför säger man inte åt de andra människorna? De som utnyttjar, de som säger elaka saker? Det har jag funderat på nu på morgonen. Varför ska vi känsliga individer anpassa oss till ett hårdare klimat och inte tvärtom?


Nog om det.


Jag stortrivs med att vara "egen" även om det inte är en dans på rosor.. Man jobbar skiten ur sig men man gör det för sig själv  


Igår och idag hade jag trimhundar på jobbet :)
Jag tar det lite lugnt med just det eftersom det är ett litet stressmoment för mig. Jag har inte riktigt gått ut med det än men det har börjat att sprida sig att jag är tillbaka och trimmar och klipper    Vilket  är roligt när andra rekommenderar en :)  Det som också är roligt är att jag har kunder från Degerfors, Åtorp, Fjugesta, Storfors, Filipstad och Hällefors :) Det är superkul att folk utifrån hittar till min lilla butik.


 

Lille Eddie var en söt bekantskap :)


 

Som gick härifrån lite korthårigare... Och det blev precis så som husse ville ha det :)


 

Kelly är min egen uppfödning :) Söt liten dam som älskar alla :)


 

Och hon blir så söt när hon är färdig :)


Ha det gott alla   

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards