Alla inlägg den 20 april 2015

Av Maria - 20 april 2015 15:43

Att leva med en hjärna som inte fungerar ibland är inte alltid lätt. Då är det extra viktigt med vilka människor man har i sin närhet.


Numera har jag bara positiva vänner som inte suger energin ur en.  När man är som jag, och ofta "känner av" när människor är irriterade eller negativa så sjunker jag djupt ner....Då kan det vara jobbigt att ta sig upp igen... Och är det många gånger/dag så dras man långt ner...


Nu är det ju inte bara tjo och tjim och klackarna i taket.... Men jag är så tacksam för att min fina sambo finns där... Uppskattar mig för den jag är...Och att jag får vara sådär knäpp, udda och fundersam....


Supertack till alla vänner som har stöttat mig under den här starta-egetfasen :) Verkligen tack! Och att det skulle gå så bra kunde jag väl aldrig tro :) Jag trivs så i min lilla butik   


I söndags var vi och firade Cissi som snart fyller år :) Hon hade bakat en fantastisk tårta med digestive, colasås,  grädde och jordgubbar    Vet ni hur gott det var? Vet ni hur många mil jag behöver springa nu? Antagligen 450....


Och sen kom Cissis mamma Anna-Carin med fröknäcke   Me like a'lot!!! Det är såååååå jäkla gott!


Nej nu räcker det för den här gången!


Ha det gott!






Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards