Alla inlägg den 21 december 2015

Av Maria - 21 december 2015 10:30

Vad dagarna går fort när man jobbar ca 120 % Fullt upp både hemma och i butiken.

Det som är häftigt är att man kan gilla farten fast det snurrar så fort.
Det kräver ju verkligen planering på hög nivå att jobba mer än heltid och ha hundar och ungar.

Tur att man kan ha med hundarna på jobbet och att ungarna hjälper till    Och att jag har en sambo som hjälper till massor med både butik, ungar och djur :)


Som jag sa igår så är köttbullar och revbensspjällen klara. Ikväll så ska jag göra Janssons Frestelse.


Vad roligt det var att läsa om vad andra gjorde på jul och få veta hur de hade löst olika firanden :)


I år har vi bestämt att det inte ska blir så mycket julklappar och stress. Utan vi ska dela på ansvaret. Nån gör den varma maten nån annan står för fiskdelen och nån för efterrätten :) Det är superbra när man kan dela på det.


Jag känner att jag vill tacka Susanna för att hon är en sån varm och go person. Tack för alla visa råd. Och det du sist sa stämmer så bra. Det har jag mer än väl fått erfara.


Om jag inte hinner blogga något mer innan jul så önskar jag er en superfin jul!



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards