Alla inlägg den 18 juli 2017

Av Maria - 18 juli 2017 17:37

Ibland undrar jag det.... Och ibland funderar jag verkligen på varför jag har det... Sista tiden har jag blivit ganska snäv i bedömningen... Tagit bort några som jag faktiskt inte fattar varför jag sa ja till.....


Om man inte har något gemensamt så varför?? Nu när jag sitter här och bloggar så har jag bestämt mig att jag kommer att bli ännu mera snäv i bedömningen.... Det finns de som inte gillar, kommenterar mer än när de får ha lite roligt på nåns bekostnad.... Vi gick i samma skola för hundra år sen? Nä det är inte en anledning till att vara fbvänner... Inte heller att vi föder upp hundar... Inte heller att vi föder upp samma ras.... Inte heller att vi har lika många barn...... samma hårfärg...... samma skostorlek...


Jag vill vara fbvän med folk som jag ger likes till och som jag tycker är roliga, ärliga och ger nått.... Inte bara tar...

Och jag förutsätter att folk plockar bort mig också om jag inte ger nått.. Varken roliga eller ärliga, tråkiga saker...

Några lägger upp fina bilder som jag för allt i världen inte vill missa.... Några bloggar raka härliga bloggar som jag vill följa... Några är hunduppfödare på andra raser och jag tycker verkligen att de ger mycket genom sitt tänk.... Det är jag tacksam för...

Jag vill läsa inlägg från folk som jag blir glad, rörd och lycklig av... Inte uppretad eller arg eller rent av förbannad av/på...

Jag har märkt att några verkligen inte uppskattar om man är ärlig när de frågar om en sak... Eller om man ger en åsikt... (man måste inte alltid, jag vet) Eller när man blir besviken.... Det är en grej som jag har gått och dragit på 1 år nu... Och ja, det är som det är... Men sen dess så stör jag mig... Då är det nog dags att lägga ner....

Fast jag överlever det här med... Men det är en fundering....

Jag har överlevt att en ljög om att hon hade cancer.... Jag har överlevt misshandel..... Jag har överlevt psykiskt påfrestande människor..... Jag har överlevt släktingar som hugger en i ryggen innan man hinner blinka.... Så jag kommer att överleva det här med.......


Det var bara en brainstorming från mig nu idag....

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards