Alla inlägg den 19 juli 2017

Av Maria - 19 juli 2017 12:46

När man har problem med hjärnan så får folk vara hur elaka som helst tydligen. Men fortsätt, det finns en plats för er också...


En sväng till veterinären idag :) Allt var som det skulle tack och lov :)


Jag älskar att arbeta, stortrivs med mitt jobb... Man träffar människor med samma intresse som en själv. Jag tycker att det är roligt att prata hundfoder, pälsvård och hundträning. Och inser efter några år i branchen att var och en är salig i sin tro.


Man ska vara tacksam för det man har..... Jag kan ibland vara tacksam för hur det var när jag var liten, det var ett lätt beslut att bestämma sen hur jag inte ville bli som förälder... Jag hade världens bästa pappa, farmor och farfar.... Jag tillbringade även massor av tid hos min gammelmormor, - och morfar.


Jag är mer än tacksam för det liv jag lever nu. Mina fina barn, min fantastiska man.... 


Jag har varit så rädd att misslyckas och att falla...... Men nu inser jag att jag har ju lyckats med massor...

Jag driver ett eget företag som jag lever på... Det är mer än bra....

Jag har sparat undan en buffert..... Första gången i mitt liv...


Jag rusade igång och planerade massor av utställningar men har bestämt att jag väntar lite till.... Vad har jag bråttom till? Nä, nu tar vi det här i min egen takt...Nu är i allafall premiären gjord för mina två juniorer.

Jag vill njuta av varje utställning.


Och jag planerar ju valpar till vintern :) Nu är det verkligen dags... Jag längtar!



Micke Johanssons foto.


Ha det gott :)



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards