Alla inlägg den 3 oktober 2017

Av Maria - 3 oktober 2017 14:12

Det är där skönheten ligger... Och så är det nog i många fall..

Det jag tycker är vackert gillar inte en annan.....


Varför gör jag det här? Det är nog viktigt att ställa sig den frågan. Eller om man plockar bort grejer i ens liv, vem är man då?


Alltså varför föder jag upp dvärgschnauzer? Jo för att jag tycker att det är roligt. Inte för att jag måste.

Varför åker jag på hundutställning ibland. Jo för att jag tycker att det är roligt. Inte för att nån annan har bestämt. Eller säger att man måste.

Hundarna är min hobby inte mitt liv. Inte ett inrutat måste. Jag gör det jag vill.


I lördags var vi och jagade, hur roligt som helst. Grim är utställd x antal gånger med fina resultat. Grim och jag har gått på prov, det funkar sådär. För jag är ingen provmänniska.


Jag kan inte planera i hundra år framåt..Inte ens 2 månader.... Eller jo jag kan men det är inte säkert att det funkar..... Jag vet ju inte hur min hjärna mår den dagen det är dags.... Men det har blivit mycket bättre...


På lördag är det nog dags för en jaktsväng igen, fågeljakt med Grim är fem stjärnigt :) Och sen dessutom är det älgjakt på måndag :)


Snart är det hockeydags, nybliven medlem i Bik Karlskoga :) Stolt Bikare ;)



Bara några randomtankar :)


Ha det gott :)









Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards