Alla inlägg den 26 december 2017

Av Maria - 26 december 2017 15:58

Min jul har varit fantastisk. Jag har tydligen varit jättesnäll eftersom jag fick massor av fina julklappar.

Men det bästa var att alla kunde samlas och vi åt tillsammans. Vi spelade tvspel på kvällen och alla var här...


Älskar er allihop  Tack för att ni förgyllde min jul.


Jag är så tacksam för att jag har förmånen att fira tillsammans med dem jag älskar. Alla barnen deras respektive och min fina sambo. Och min pappa  


Jag hade bestämt att vi (Göran och jag) endast skulle köpa presentkort i år... Och nån julklapp bredvid.... Och jag måste ju säga att det var det bästa beslutet jag har tagit någonsin....Ingen stress utan bara bestämma belopp och sen fixa dem...... Och alla inblandade kunde handla själva sen.. 


Jag fick jättefina julklappar :) 


Fina handdukar från Gant   

Ett fint örngott till min superkudde  

Spavistelse på Loka Brunn 

Ett varmt duntäcke till mig som är en riktig fryskott Och vet ni... Jag sover som en stock med det täcket... Jag har ju problem med att vakna flera gånger varje natt.... Det har jag INTE gjort de nätterna med nya täcket.. Det kan ju ha med att göra att jag behövde sova lite efter en ganska intensiv höst..

Presentkort på guldfynd  Jag tror att jag vet vad jag ska köpa :)

Fin vit skål 

Produkter från Excuviance och behandling på Lemon & Lime 

Ett coctailset 

Ett Nintendo classic mini Och det spelade vi hela julkvällen, allihop.. 


Sen bjöd ju Joel på julkonsert både kvällen innan jul och på julaftonskvällen


Nu är det dags för jobb imorgon igen och det ska faktiskt bli väldigt skönt att mjukstarta lite med 3 dagar och lite ledighet sen igen.... 


Just ja, det är ju dags för inventering   


God fortsättning på er!


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards