Direktlänk till inlägg 11 januari 2019

Fundersam på massor av saker...

Av Maria - 11 januari 2019 12:33

Lyssnar på talböcker och poddar. Lyssnar just nu på Alice & Bianca, Från kontoret, Wahlgren & Wistam, Livet på läktaren, Pappapodden med Nisse och Manne. Och ibland lyssnar jag på Skäringer & Mannheimer men ibland så blir de bara för mycket.


Alltså, hur mycket hat kan folk skicka till Bianca? Man blir ju verkligen fundersam på mänskligheten när man ser allt hat.

Vuxna kärringar som sitter och skriver ner massor av hat till en ung kvinna som har lyckats. Snacka om bittra!

Varför gå in på en blogg om man tycker illa om den människan som har bloggen? Och sen reta upp sig och skriva hat?


Det är så sanslöst sjukt.


Över till något annat... Hur trött är man inte på politiker och politik just nu..Kan vi bara få en regering nu!!


Nu är det snart bara 3 år till nästa val. Saken är ju den att den politiska kartan ritas om för varje gång nu. Så hur kommer det att se ut då?


Bilden kan innehålla: himmel, träd, växt, utomhus och natur

Vinter är så vackert  


Ha det gott!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards