Alla inlägg den 20 maj 2019

Av Maria - 20 maj 2019 17:29

Vita medelålders män i Alabama. Jag behöver inte säga mer va?


Jag är så innerligt trött på:

män som tror sig veta bättre och

män som ska bestämma över kvinnokroppen.


Jag tycker att man tvångssteriliserar alla män som ens tänker en tanke om att kvinnor inte ska få göra abort.

Jag är så trött på mäns sexuella hysteri, knulla ska dom men inte ta konsekvensen av det. Det är alltid kvinnorna som då ska ta reda på incest och våldtäktsbarn.

Barn ska födas av kärlek inte genom ett brott. Jag är så jävla trött på män som anser sig ha rätten till att bestämma över liv.


USA är väl ett förbannat hycklarland.

Och varför är det så viktigt att kvinnor inte får göra abort? Det har väl inte med religion att göra  Eller??


Jag är trött på alla religiösa hycklare. Gud finns inte!! Inte Muhammed heller... Det är bara hittepå! Sluta med alla skitgrejer. Alltså hur kan något vara viktigare än livet? Kärlek? Alltså folk idag, 2019 tror på nått som står i bibeln och koranen? På riktigt?


Sen är jag trött på att folk som inte står för demokrati utnyttjar demokratin i vårat land och demonstrerar mot att vi reakerar på att de inte sköter sig.....


Ökad koldioxidskatt? NEJ!


Blir miljön bättre för att vi betalar mer pengar till staten? NEJ


Vi har betalat massor med miljöskatt och avgifter hur länge som helst. Och ändå ökar utsläppen... Misslyckad skatt..

Allting löses inte genom att straffa folket. Ta bort sugrör, förbjud plastmuggar direkt. Inför praktiskt miljöarbete i skolan. Låt barnen städa, låt barnen ta hand om stränderna. Låt barnen lära sig att konsekvenstänka redan i förskolan.  Säda våra vatten NU!!  Inför grejer som märks på riktigt inte skattepengar in i statskassan....


Så nu är jag klar...Nu har jag fått skriva av mig...


/Maria









Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards