Alla inlägg under april 2020

Av Maria - 3 april 2020 11:51

Orkar man med mer Coronasnack? Händer det inget annat i världen just nu??

Jag  vet inte. Men däremot så vet jag att jag lever i en liten bubbla.... Eller jag försöker i alla fall att göra det. Samtidigt så förvånas jag över hur jävla egoistiska en del människor är. Imorse så skulle jag gå in i en butik och det stå på dörren att:


HÅLL AVSTÅND!

VÄNLIGEN RESPEKTERA DETTA!

ENDAST 3 KUNDER INNE I BUTIKEN SAMTIDIGT!


Jag öppnnar dörrren och ser att det står 3 kunder så jag väntar utanför. Det kommer en man och ställer sig i kö bakom mig. Vi småpratar lite om rådande situation. Jag öppnar dörren för att kolla om de är klara, man kan nämligen fika en trappa upp. Men nej, det kommer fler kunder och ställer sig bakom oss. Då kommer det en man, i sina bästa år (läs 40-talist) och har mer bråttom än oss andra och ska bara!    Sen tränger han sig förbi mig i dörröppningen... Jävla egogubbe.... Det är tack vare sånna som honom som vi kommer att se en total propp i vården..


Tur att solen skiner i alla fall   


Ha en fin dag!




Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards