Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Maria - 31 mars 2011 08:11

Att vara jag är inte alltid lätt.... Speciellt inte nu...

Jag springer på i 220 och klarar inte av att sakta ner det minsta... Det håller så länger det håller tänker jag.. För nu när jag mår bra så vill jag ju hinna med så mycket som möjligt. Ni är många som säger att jag ska dämpa farten så att det inte tar tvärstopp! Jag tackar för omtanken men det här är ju jag... (i ett nötskal) Jag kör på tills krafterna och reserven med, för den delen, är slut... Jag kanske hinner lära mig till nästa  liv....


Jag pratade igår om vägskäl... Just nu har jag många att välja på.. Det är inte alltid man har förmånen att få välja heller.. Men som jag har sagt, det är inte lätt att välja när man har beslutsångest ;-) Nu är det inte så att ni som läser har fria händer (tankar) att tolka det jag skriver...    Nu ut i vårsolen och trimma några hundar;-) Igår var det en söt liten Lhasablandning här som jag har gjort fin i snart 3 år nu :-) Tiden går fort när man har roligt! Jag tackar för blomman och all positiv energi jag får av dig Tina!


I morgon ska jag iväg och fira svärföräldrarna på deras 50-åriga!!!!! Bröllopsdag  .  Fattar ni vilken bedrift! Mina svärföräldrar betyder väldigt mycket för mig och är helt underbara! Tack för det!


Kram på er alla!


Hej hopp!

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards