Alla inlägg under maj 2015

Av Maria - 30 maj 2015 12:41

.......hände det som inte får hända......


När jag hoppade ner i min säng för att få min skönhetssömn......När jag har gottat ner mig så känner jag att det är något på min rumpa... Jaja, det är väl bara brödsmulorna från kvällen innan (ja, jag var så korkad så att jag åt en knäckemacka kvällen innan i sängen och visst är det konstigt att det är mer smulor än macka)

Innan jag hinner resa mig upp för att skaka av lakanet så känner jag som ett litet stick på skinkan...

Jälva smulor............ Jag reser mig och vänder mig sakta om....Och vad får jag se 


Och ni som känner mig vet vad jag tycker om spindlar       
Som tur var så ryckte min riddare ut och "tog bort" (det låter bättre än döda) den...

Samtidigt så försökte han också att övertala mig om att det visst gick att sova i sängen och att den inte alls var så stor som jag ville få den att framstå....


Han sa att den mer liknade den här:



Jaja..... så är det.... Jag somnade till slut och överlevde gjorde jag visst också!


Ha en fin helg...


Av Maria - 26 maj 2015 13:06


Detta är ett tips till dig bittra människa som är fattig på humanitet...... Du är usel och elak....



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards