Direktlänk till inlägg 30 september 2023

Väldigt väldigt liten risk!

Av Maria - 30 september 2023 10:44

Ja det var precis så han sa. Den förre justitieministern om gängvåldet.... Att det var väldigt liten risk att oskyldiga skulle drabbas av gängkriminaliteten. Det värsta är väl hyckleriet. Att sanningen inte skulle fram tillvarje pris om vilka som står bakom våldskapitalet.


Alltså jag är så jävla trött på dessa parasiter som förstör för så många andra. Unga människor mördas.

Unga människor blir brutalt avrättade med en kula i huvudet. Vem fan kan skjuta en 13-åring med berått mod?

Och vad är det för jävla analfabeter som skjuter mot "fel" adresser? Vad är det för jävla analfabeter som spränger fel hus? Kan de inte läsa innantill? Varför skjuts en blind gubbe när han är på sitt stammisställe? 

Varför sprängs en oskyldig kvinna till döds efter att hon har gått och lagt sig?

Varför dör OSKYLDIGA?


För helvete, jag är jävlig trött på alla naiva människor som ska ha fler fritidsgårdar och andra hittepålösningar. Vi har haft fritidsgårdar i hundra år känns det som...Det har vi testat nu..I Botkyrka har gängkriminella tagit över fritidsgårdarna. Jättebra, verkligen bra jobbat. Milda metoder har vi också prövat.. Vad är det för fel på ungarna som står i kö för att visa att de kan skjuta en annan unge?? Jag stod i kö för en biljett för att se Carola...


"Kan folk sluta att parytknarka så slutar gängen" ... Partyknarka? Undrar om de anser att de inte är knarkare? 

Jag skulle bli vansinnig om jag visste om att nån jag känner "partyknarkar" 

Och knarkar över huvudtaget. Är det nått jag inte har respekt för så är det pundare. Det spelar ingen roll om du jagar läkare för att de ska skriva ut treo comp eller tramadol eller om du gör bryt för att få ihop till dagens dos heroin. 


Ber om ursäkt för svordomarna men jag är så för-annat trött på utvecklingen i samhället just nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards