Alla inlägg under maj 2016

Av Maria - 31 maj 2016 18:05

Alltså, jag tycker att det är roligt när jag får kommentarer och glada tillrop om min blogg. Jag blir väldigt glad när människor tycker att jag ska blogga mer :)


Vad har jag att säga idag då? Jo, partiledardebatten var allt annat än bra. Jag tyckte att det var illa av programledarna att de inte höll ordning på partiledarna. Sen tycker jag att så fort Jimmie Åkesson skulle säga något så avbröt Anna Hedenmo honom i stort sett hela tiden. Vad man än tycker om honom så är han en partiledare som representerar mer än Vänsterpartiet och Miljöpartiet tillsammans. Det är inte hennes privata åsikt som ska komma fram där.


Sen så tycker jag att Sjöstedt är duktig och påläst i debatterna. Även om jag inte gillar det han representerar.

Löfven är under all kritik. Lövin kändes inte trygg hon heller. AKB är alltid bra i debatter tycker jag. EWB är också väldigt påläst och duktig. Björklund känns lite som om han vill vinna billiga poäng. Lööf tycker jag nog var en av de bättre. Och sen Åkesson, alltid påläst snabba retoriska påståenden. Och han känner sig nog väldigt trygg med sin politik.


Nu ska det bli så skönt att det äntligen blir tyst  


Hejsan hoppsan














Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards