Alla inlägg under september 2016

Av Maria - 15 september 2016 09:21

Där kan inget komma in längre :)  Trot om ni vill.. Men jag tillåter ju inte längre att några personer eller händelser ska få mig ur balans.


Just nu gläds jag åt mina fina hundar.. Grim är en sån där hund som man bara får 1 gång i livet  


Mr Green, ja han är totalt underbar.

Loka är ett yrväder som ofta handlar först och tänker sen ;)

DallanBrallan är hur cool som helst

Och lille Mackmyran aka Sylvester



Jag läste en artikel häromdagen. En person som ljög om sin cancer. Hur sjuk är man inte om man utsätter folk i sin närhet för sådana lögner? Den här personen är nu åtalad för bedrägeri! Usch.


http://24malmo.se/2016/04/26/ljog-om-cancer-skrev-falska-intyg/


Jag har fb och jag förvånas lite över det här med att hänga på ett drev eller att ha åsikter utan insikt. 

Loosers och wt. Det tycker jag att de är.


Nä nu är det dags att jobba :)


Av Maria - 8 september 2016 09:39

Nu händer det tack och lov inte så ofta längre. Men ibland så :)

Då funderar jag lite på de här självutnämnda FB-poliserna. De som tycker att de får bestämma vad andra gör och inte gör på fb.


Nån retar sig på att föräldrar är stolta över sina barn och lägger ut bilder på dem. Men varför? Scrolla vidare!

Och sen de som retar sig på att andra tränar och lägger ut det. Men varför det är väl jättebra :)

Eller de som retar sig på att nån städar, har roligt, dansar linedans, har roligt med hästen. Jag har nog bara en fråga. Vad är det som säger att ditt eget fb är så jävla rätt? Låt folk göra vad de vill med sin sida det är ju just deras sida!
 Eller de som har tid att kolla vem som gillar vad och varför... Eller skräckscenariot hittar på egna konspirationsteorier om varför och varför inte :)


Jag funderade för några år sen varför en person aldrig gillade vad jag gjorde. Det spelade inte någon roll vad jag hade lagt ut... Men gillade andras hela tiden... Jösses, jag skäms nästan över mig själv... Viktig tid gick åt till nån som inte förtjänade det :) Herregud så idiotiskt.


Nä nu ska jag jobba i men egen butik som jag också trivs med så mycket :) Där jag själv tar ut min lön och kan leva på!

Stolt? Ja som bara den :)


Ha det gott :)




Av Maria - 6 september 2016 09:46

Jag vill inte foga mig i andras "regler". Det är så här jag är.

Gillar ni inte det så gör ni inte det :) Det är ert problem, typ :)


Jag är glad över att jag har Göran Olsson i mitt liv. Han bygger upp mig istället för att trycka ner. Han vänder inte ryggen och går när jag är ledsen. Han är en sån man som jag önskar att alla kvinnor fick ha i sitt liv.

Han uppskattar mig för den jag är och inte för den han vill att jag ska vara. Det är så många män som får för sig att kvinnan är till för dom. De behandlar flickvännen/sambon/frun som skit. (självklart finns det kvinnor som är likadana) Det finns några få unga män som jag ser har den kvaliteten. Man behandlar sin tjej med respekt.


Jag är faktiskt så jäkla nöjd över att jag har gjort den här resan som jag har gjort! Från att nästan ha blivit sjukskriven (det heter nått annat) livet ut så tog jag mina sista energidepåer och startade eget.... Det gick och det går. Jag mår fortfarande skit ibland och går på knäna men jag har ett liv som är värt att leva.


Ha det gott :)



Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards