Alla inlägg under januari 2018

Av Maria - 30 januari 2018 14:36

Vissa dagar känns det bara som om livet rullar på utan att man är närvarande.

Jag vet att jag funderar mycket....Ibland för mycket.... Ibland blir det som att tankarna krockar med varandra..


Jag funderar på så mycket ondska det finns bland människor. Så mycket slughet... Hur några bara roffar åt sig och lämnar trasiga och sargade människor bakom sig... Varför? Vad får de ut av det?


Självklart ska jag inte fundera på onda människor... Men ibland blir det så...


Mycket tankar går till firma, familj, hundarna, livet, vädret. Jag är så stolt över alla mina ungar. De jobbar och sliter. Fixar skolan med fina betyg, fixar jobb på egen hand.



Valparna hemma ser fina ut. Svårt att avgöra när de bara är en vecka gamla. Men jag tycker att den ena tiken har ett superfint huvud. Men vi får väl se vad som händer. Jag tycker inte att man ska ha bråttom.. Inte tinga bort valparna direkt.

Dessa valpar är ju de första efter "Ryno" (tysk import) Så det ska bli väldigt spännande att se hur de blir.

Det är ju även Heddas första valpar.

Vi planerar öven en till kull det här året. Då är det Loka, Hassanhill's Undercover Angel som jag tänkte ta en kull på.



Och jag vet att jag kommer att få en kram när jag kommer hem... Min sambos famn är bästa botemedlet när ångest och skit smyger sig på....


Ha det gott!








Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards