Alla inlägg under juli 2018

Av Maria - 10 juli 2018 17:30

I lördags firade vi min pappa som fyllde 70 år :) Vi firade hemma hos oss. Smörgåstårta och marängsviss :)

Maria Hallgrens foto.


Firandet avslutades med Sveriges match mot England. Nu gick ju inte det så bra men jag tycker att killarna har varit jävligt duktiga.

Bildresultat för svenska landslaget vm 2018

Och naturligtsvis så var det en journalist som tyckte att Granen borde åka hem... Jag tror att Andreas och Sofie kunde bestämma det bäst själva.


Joakim , Cissi, Bäck och Virre har åkt ner till Kroatien. De har lånat vårat lilla hus :) Jag är inte ett dugg avis.... Eller jo det är jag...


Igår hade jag en semesterdag :) Den tillbringade jag, sambon och familjen Gräsberg i Ullared. Vi åkte redan i söndags och sov på hotell :) Handlade massor av fina grejer ner till Mljet. Sen så ska jag vara duktig och svänga runt här i stan och handla lite mer inredning ner till huset där :)


Maria Hallgrens foto.

Maria och jag hade som vanligt trevligt i baksätet :) Diskussioner och frågeställningar som gjorde

resan mycket snabbare :)



Men nu är jag tillbaka i verkligheten igen:) Hela veckan är fullbokad på trimsidan :)


Ha det gott :)



Av Maria - 5 juli 2018 14:21

Nja, inte riktigt så :) Men jag har köpt några lavendel och har hemma. Bin och humlor älskar dem.

Det är lite svårt det där med att inreda en altan så att det blir riktigt sådär bra. Vi har en väldigt stor altan och har i ena änden ställt en pergola. Supermysigt nu när vi har tagit ut tv:n och sitter där på kvällarna och kollar på fotboll.


Sen finns det gott om solplatser om man vill det. Just nu har vi två badenbadenstolar. Men jag skulle vilja ha två solsängar ist.

Två sådana här skulle passa bra.


ÄPPLARÖ Solsäng IKEA Du kan ställa ryggen i 5 olika lägen. Hjulen gör den enkel att flytta.


Badenbadenstolarna passar bättre nere på Mljet istället. Det ska bli så jäkla roligt att inreda en helt egen fastighet tillsammans med sambon :)

Snart åker sonen ner med flickvän och vänner :) Spännande att se vad de tycker :)


Nä, ha det gott alla :)






Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards