Alla inlägg under september 2018

Av Maria - 15 september 2018 19:16

Innan det blev klart med hur vattenskadan skulle behandlas, så var det en superstress för mig.

Men hantverkarna var hur bra som helst👍🏻  Så vi gjorde gemensamt upp en tidsplan!

Perfekt för min hjärna! 

För inte så länge sen sa en vän att :du måste vara snäll mot dig själv också, och ja, det måste jag nog.


trimmet är fullbokat veckn som kommer, eftersom måndagen ska användas till att sortera och fixa lite😊


En sak som är skön är att jag har lärt mig förmågan att släppa saker som inte  är bra för mig. Det kan vara både familj och sk vänner.

Nu har jag de människorna i mitt liv som jag mår bra av. 


Ha en fortsatt trevlig helg!

Av Maria - 14 september 2018 18:09


Hoppas att ni mår gott😊. Har just haft stängt i butiken en vecka pga vattenläcka.


Så jag har fixat lite hemma. Varit till veterinären och vaccinerat valpar😊. 




Men idag kunde jag börja plocka ordning igen. Skönt att det blir vanlig vardag igen. Har förstått nu att jag är lyckligt lottad


som har en egen firma som jag kan leva på😊

  

Det hände lite under veckan😊

 

Lille Grim 



 

Höstfix🍁🍂



 

Läckra rosor⭐️


  

Lilla fina Durmaz


Ha det fint!


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards