Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Maria - 13 maj 2013 15:25

Fantastiskt väder hela helgen och massor av aktiviteter. Torsdagen hade jag och sambon planerat in att vi skulle åka ner till Elmia. Det är superroligt att gå på jaktmässa. Alla prylar och kläder:) Trevligt också att hundarna får följa med in!
 Fredagen var en fixa massor med smågrejer... Hämta Jollans lagväst på Arena Reklam...Handla färg till hönshuset... Klippte klor+päls på Annelies hundar... Valpköparbesök... Lördagen var det dags för Jollan och Pollys debut i hoppning :) Östansjö var platsen vi skulle till. Jollan skulle hoppa en klass innan det var dags för lagtävlingen:) Det gick sådär... Polly var av en annan åsikt än Jollan... Men jag är stolt över Jollan som alltid är bra med Polly. Hästens största problem är ju ungarna på ryggen.... Inte de själva... En unge ramlade av och ställde sig och ryckte hästen i munnen med tyglarna.... Tur att det inte var min unge....Arg, ledsen och besviken kan man bli men det är aldrig hästens fel...

Söndag var det hemmaarbete..... Vedklyvning och tvättning av fällar och ordna en tårta till Joel som fyllde 16 år. Fantastiska Joel, så mycket som jag har fått lära mig bara för att jag har förmånen att vara Joels mamma.  

Valparna gillar att springa av sig lite innan det är natten :)





Fina Polly :)


 

Duktiga Jollan som sliter och tränar Polly jättebra!


 

Inte världens bästa fotograf men aktion....

 

Love Jollan och Polly   

 

Finaste  

 

Fick ett jättebra foto Fanny och Bina   


Det var en promille av vad vi gjorde i helgen :)


Ha det gott alla :)


Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards