Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Mycket snö!

Av Maria - 10 februari 2009 07:59

Jag fullkomligt älskar snö! Så är det! Ska kanske tillägga att det inte är jag som har skottningen på min lott här hemma! När jag tänker efter så vet jag inte vem som har den (nit) lotten som sin uppgift. Men sist var det min 16-årige son som örbarmade sig över sin mamma som behövde komma ut med bilen som den i sig såg ut att vara en produkt ifrån Jukkasjärvi:-)


Jag funderar på en sak! Hur mycket skriver man i sin blogg för att den ska vara intressant?

Nä nu ska jag ringa och beställa ögonlysning:-) Planerar att para två tikar.


Ha de bra så hörs vi i morgon:-)


Kram

 
 
Sussie

Sussie

10 februari 2009 09:58

Hej Maria,
Välkommen till bloggvärlden!
Kul att ha ytterligare en blogg att besöka :)
Ser fram emot mycket att läsa här ;)
Kram Twix-Sussie :))

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

10 februari 2009 10:34

Hej, det är jag som kommenterar, jag är en sån som kommenterar har du tänkt på det. Måste hålla med Sophie, det är dags nu. Jag måst vila min trötta lekamen framför en brasa, fast jag läste att det inte var så nyttigt, skiter i det. Allt som är kul är tråkigt så det är ingen idé att ta reda på vad det är, som är nyttigt alltså.
Låt oss vara onyttiga och sitta framför brasan. Tänk jag kan skriva på samma sätt som jag pratar, om absolut ingenting. Kan vara värdefull.

 
Camilla

Camilla

10 februari 2009 16:57

Hej Maria!! Kul att du har en blogg man kan läsa också. Har ett par stycken som ska läsas nu. Därför har jag inte tid att skriva i min egen. :-)) har du kvar din/dina hästar?? Nu har jag äntligen börjat rida...ska iväg snart. Kram från Camilla & bernergrabbarna.

http://www.ohmel.se/hund

 
Lena

Lena

10 februari 2009 17:04

Hejsan, välkommen till bloggvärlden.
Chaplin fullkomligt ääälskar snön!!

http://www.nogg.se/rallylydnad

 
Lotta Djakartas

Lotta Djakartas

10 februari 2009 18:00

Nämen hallå.. flera som börjat blogga, visst är det kul, men blir lätt ett tvång..Ibland skriver man mycket o ibland lite.. tror at det är omväxling som gäller o mycket bilder..
Kul i varje fall är det.. o alltid retar det nån *ler*
Många kramar fr Gääävleee

http://djakartas.blogspot.com

 
Ingen bild

A***-blogg

10 februari 2009 19:22

Nämen en till som blivit blogg-sjuk :- Ja, nu vet du ju vad du ska göra varje morgon efter att Göran serverat dig kaffe på sängen... En son som skottar och en man som serverar kaffe, du har det bra!

 
Yvonne Söder

Yvonne Söder

10 februari 2009 21:47

Välkommen i gänget!
Korta och långa bilder och animerat spelar ingen roll. Jag skriver efter vad jag har lust med....
Lycka till, ska hålla koll! *smile*

http://virvlans.bloggagratis.se

 
chottis

chottis

10 februari 2009 22:00

jaadu..va kul:-)) tid finns det alltid --har jag hört,,att göran skulle komma med kaffe på sängen till dig har jag svårt att tro:-))men att jocke skulle skotta det trodde jag,han är en klippa..
kul att se att du har lite att göra på dagarna att du inte sitter och slöar till...
kul att följa dig och ditt liv..
fast jag vet nog ungefär hur det är:-))
kram chottis

http://chottans

 
Carry

Carry

10 februari 2009 22:18

Hej - kul att du börjat blogga - nu får vi hålla varandra uppdaterade.
Kram Carry & Doris

http://schnauzertjejerna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards