Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Putsa hundar:-)

Av Maria - 17 mars 2009 22:12

Idag har jag putsat en av mina hundar som ska med ner till Malmö.....

Just nu ser han lite udda ut....Verkar ju lovande:-( I morgon är det dags för nästa.. På torsdag tar vi nummer tre och fyra:-)


Det ska bli så roligt att åka ner till Malmö... Vi är ju flera stycken som åker och har så trevligt.. Inga sura miner på dessa människor inte:-) I morgon så ska jag på en jätteintressant föreläsning. Anatomi:-) Det ska bli otroligt lärorikt! (hoppas jag;-) ) Det blir jag och några andra uppfödarkollegor....


Nä nu är jag trött så jag ska gå och lägga mig...


Hej Hopp!

 
 
Ulla

Ulla

18 mars 2009 08:35

Det är så roligt att läsa att det är fler gäng som åker på utställning och har trevligt. Det är vad som behövs, så låt oss se livet från den ljusa sidan och blunda för de sura miner som försöker förpesta tillvaron. Det finns mycket att glädjas åt. Idag räcker det långt med att se ut genom fönstret och se en strålande sol, eller att titta på en tik som är härligt rund om magen där det sparkar ett gäng valpar. Ta vara på livets glädjeämnen och lycka till. Vi ses i Malmö!

http://www.tangatorpet.se

 
Ingen bild

Yvonne "Kronan"

19 mars 2009 08:15

Jag längtar verkligen, det ska bli skitkul att träffa alla. Nu är säsongen igång, yeah!!Ikväll ska jag ge mig i kast med två intesårenahundar, hmmmm.
Kör försiktigt på lördag alla.
Kram

 
Annelie - Anti

Annelie - Anti

19 mars 2009 20:06

Vi nät-gillare väntar ivrigt på dagens blogg...

http://www.brackets.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards