Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Vet ni?

Av Maria - 10 februari 2010 18:01

Jag har njutit i fulla drag idag:-) Mannen och jag har suttit och bokfört hela dagen idag. Vi har skrattat och haft roligt tillsammans:-) Igår var vi ute och firade.... Vi käkade lunch ute bara för att vi ville..

Har just kommit hem ifrån stan. Har hämtat valplådor mm.


Nu går det fort med vappisarna....Idag har de ätit mat för första gången. Vilken ska jag ha kvar eller vilka?


Jag har tre st som är utstälningsintresserade som vill ha valp härifrån... Hm...

I morgon ska jag åka till Plantagen inne i Örebro och köpa tulpaner ;-) Säg inget!

Mannen och jag har bestämt oss för en plattv i köket:-) hur stor ska man ha? vet ni det? Mitt kök är på 35m2 och är öppet till hallen.

Jag har svart matta och vita väggar.. (snart)


Visst är den här snygg...



Ha det bra


Hej hopp



 
 
Lena

Lena

10 februari 2010 18:31

Jag säger absolut ingenting, inte ett dugg, iallafall inte nåt om att du ska köpa tulpaner och en platt tv, skulle aldrig falla mig in att skvallra om det!

Ska också köpa platt tv!

http://www.teamtazz.se

 
Carry

Carry

10 februari 2010 19:58

Yeay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Glad blir jag över att du är glad!!!

http://schnauzertjejerna.blogspot.com

 
Annelie Finnebäck

Annelie Finnebäck

10 februari 2010 20:52

Det är inte så många som varit tillsammans så länge som ni och fortfarande har roligt tillsammans!

Jag skulle köpa en 22 tums platt-tv på www.netonnet.se inbyggd digital-tv och inbyggd dvd. Du och Lena kan åka förbi deras butik i Örebro när ni åker till Plantagen.

http://www.brackets.se

 
chottis

chottis

10 februari 2010 23:04

trevligt))) en platteve är aldrig fel,,ska bearbeta gubben om en i köket när det är klart och då tror jag att vårt kök är "lite" större än ert))ch ert är stort)))...snart får du plocka skit ,nu när de små liven börjar äta))) det är skönt när dom flyttar))

http://kennelchottans

 
Yvonne "Kronan"

Yvonne "Kronan"

11 februari 2010 22:49

Jag skulle så gärna vilja ha en i sovrummet, men jag somnar ju bara. Å, då e´re platteven jag talar om, inget annat, snuskputtar.
Kram

http://www.yvonnekronstrand.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards