Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Maria - 28 februari 2011 22:19


110228_bibbi_stegen.jpg


Idag när jag gick in på Ann-Jeanette von Zweigbergks, Nettans, blogg och fick se den här bilden:-)

Jag blev så glad  Är det inte en energigivande bild? Jag blev så varm i hjärtat och

mår så bra av sådana här ögonblick:-) Matte Isa och Bibbi bara njuter tillsammans... Jag

blir också imponerad av Bibbi som är ganska tuff här på stegen :-)

Roligt att se vad man kan göra med sin lilla dvärgschnauzerkompis. Nu hamnade ju Bibbi hos

en familj som arbetar med sina hundar. Där finns också två schäfertikar! Det är Nettan som tar alla underbara bilder som jag brukar rekomendera att ni ska gå in och titta på!

http://www.solbacken.moogo.se/blog.html Håll till godo!

 

Annars så är det nån slags magsjuka som har landat i det Engströmska hemmet... I förmiddags var jag helt utslagen :-( Fast det var ju helt ok att ligga i soffan och titta på skid-vm.... De svenska insatserna har varit ok men placeringarna har väl inte varit så jättefantastiska.. Nu ser vi fram emot morgondagen :-)

 

Till helgen så är det dags för kennelklubbens avelskonferens :-) Det ser vi fram emot, mycket. Man träffar andra positiva människor och lär sig mycket!

 

Snart är det dags för en sväng till http://www.asby.nu/inredning/index.html igen! Längtar.... Jag vill köpa nya köksmöbler:-)

 

Nu är det dags att sova!

 

Hej hopp!

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards