Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

Lite smått och gott :)

Av Maria - 7 februari 2014 07:35

Jag hade först en helt annan inledning på dagens blogg... Men nä, jag ska inte ge det nöjet... Men jag hade skrivit om martyrer, falskspelare, lögnare... Girighet, etik och moral.... Men jag struntar i det ;) Men jag kan säga så här:

Äntligen!!


Under den här tiden kan jag bara tacka alla fina människor jag har runt omkring....Mina fantastiska svärföräldrar   Göran, barnen och Cissi och Hanna, Hasse & Vicky Senad & Ina, Kalle & Jossan..... Carry, Annelie, Sofie...  Mina fina fbvänner i landet :) Jag inser ju nu att kvalitet på folk är så viktigt.

Kram till er alla!


Jag återhämtar mig nog den här gången också....


Igår var det nästan läktarvåld i soffan... Kalle som hejade på Luleå och Joel och Göran som höll på Leksand... Jag hörde något om att domaren höll på ena laget    Men grattis Kalle du var ju glad i allafall när du åkte :)


Träningsstatus:


Zumba på måndagar men ska nog utöka med en dag i veckan... Styrketräning/motion 3 dagar i veckan och promenader.....


Idag blir det en heldag med fika och mat.... Först fika med Hanna. Sen lunch med Jocke och sen avslutar vi med fika med Jimmie :)


I morgon åker jag och älsklingen iväg en sväng..... Det ska bli fantastiskt härligt..... Och nästa helg ska vi ut med Hasse & Vicky   



Alla som läser ska ha en bra dag!


Och som alltid... Ni som går in och läser... jag kan inte ansvara för erat dåliga samvete om ni tar åt er av något     




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Lördag 30 mars 17:16

Igår var vi här för att ta ett farväl för pappa.  Hasse & Vicky och Tova  Alla mina barn med respektive och barnbarn.   Vi hade pappas favorit, smörgåstårta och tog en öl till.   Pappa skulle inte ha någon begravning så vi gjorde lite ege...

Av Maria - Fredag 22 mars 20:24


Den 11/3 somnade min pappa in i den eviga vilan. På tisdagen så kände jag att världen hade stannat... Men det var inte så. Jorden snurrade sitt varv ändå...Det var bara för mig som det hade stannat... Mitt hjärta är trasigt...   Pappa du har lär...

Av Maria - Tisdag 16 jan 10:34


          Nu tycker jag att det lite för kallt.  Man sätter sig i bilen och känner sig som en michelingubbe med alla kläder.        Jag matar fåglar för glatta livet. Jag har även gett de stackars rådjuren lite hösilage. Det kan inte...

Av Maria - 21 december 2023 10:35


 Var inte själv/ensam med dina tankar. Lättare sagt än gjort, jag vet det.  Tack till högre makter att jag har ett bra nätverk när det gäller att lyssna när jag har mina hjärnspöken.  När jag var liten så skulle man inte "tycka synd" om sig.  Men...

Av Maria - 1 december 2023 16:36

Jag hann i sista stund.... När jag kom hem idag så blev det fart i julstöket.. Vi började "julstäda" igår Olsson och jag. Men  julstjärnorna och julljustakarna kom upp i fönstren idag. Det kommer att bli jul, halleluja.      Jag verkligen älskar ...

Presentation

Omröstning

Hur lång semester har ni haft 2022?
 1-2 veckor
 2-4 veckor
 4-6 veckor
 6-10 veckor
 Ingen semester alls

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards